تلکامپ - فرخ کریمی

تلکامپ : وب سایت تخصصی تکنولوژی برق، الکترونیک، کامپیوتر، هوش مصنوعی و علوم اعصاب

تلکامپ - فرخ کریمی

تلکامپ : وب سایت تخصصی تکنولوژی برق، الکترونیک، کامپیوتر، هوش مصنوعی و علوم اعصاب

تلکامپ - وب سایت تخصصی تکنولوژی برق

- زکات علم نشر آن است \
- لطفا برای استفاده بهتر از مطالب سایت از طبقه بندی موضوعی سمت راست و منوی بالای صفحه استفاده کنید \
- بهای استفاده از مطالب این سایت صلوات بر محمد و آل محمد (ص)



در سایت تلکامپ
در كل اينترنت
بایگانی

ابزار نظر سنجی

تقویم شمسی

کانال تلگرام تلکامپ

آخرین نظرات
شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۴۹ ب.ظ

کتاب اموزش PLC S7 شرکت زیمنس (دانلود)

این بار کتاب اموزش PLC S7 را توی سایت قرار دادم تا انهایی که قصد یاد گرفتن اسان PLC را دارند ازش استفاده کنند.

این کتاب تقریبا بصورت ساده و کامل به اموزش PLC توسط نرم افزار Simatic Manager پرداخته است.

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

مشخصات کتاب:

عنوان: نحوه استفاده و اشنایی با PLC خانواده زیمنس و نرم افزار مربوطه تحت عنوان Simatic

نوشته: محمد یادگار

(نظرات شما باعث بهبود هرچه بهتر سایت خواهد شد)

لینک دانلود مستقیم:

دریافت
عنوان: PLC Simatic S7 siemens
حجم: 1.33 مگابایت

جهت دریافت اموزش مبانی مقدماتی PLC اینجا کلیک کنید.

جهت دریافت اموزش برنامه نویسی PLC به زبان LADDER اینجا کلیک کنید.


پسورد فایل:
www.telecomp.blog.ir

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۱
تلکامپ - الکترونیک و کامپیوتر

PLC

نظرات (۱۵)

۰۴ آذر ۹۲ ، ۱۸:۲۸ میثم خودسیانی
با سلام ویندوز xp برای باز کردن نرم افزار می خواهد من با ویندوز هفت هر کاری میکنم بازنمیشه. با تشکر
۰۸ بهمن ۹۲ ، ۰۲:۰۱ ابوالفضل سعیدی
ممنون از زحمت هاتون واقعا کمک بزرگی انجام دادین.عرض ارادت
merc az zahamate shoma
واقعا بینهایت ازتون ممنونم
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی است
خدا خیرتون بده

پاسخ:
باسلام
خواهش میکنم
موفق باشید
باسپاس
با سلام حقیقتش من سر یه دو راهی موندم میخواستم ببینم دوره های plcکه فنی حرفه ای برگزار میکنه خوبه یا شرکتا خصوصی نگاه به ساعته برگزاری میکنی زمین تا آسمون فرقشه فنی حرفه ای تقریبا شش ماه هر روز روزی تقریبا 6 ساعت ولی شرکتای خصوصی در روز در هفته نهایتا 3 ساعت واقعا بازده کدمشون بیشتره
پاسخ:
با سلام
فنی حرفه ای خیلی خوبه و مدرک معتبری هم داره. توی شهر های بزرگ اموزشگاه های خصوصی هم خوب عمل می کنند. مثلا توی اصفهان فن اوران مهاجر و متاکو بهترین ها هستند و توی تهران مجتمع فنی جزو اموزشگاه های خوب محسوب میشه (اما نمیدونم در حال حاضر دوره پی ال سی دارن یا نه). بستگی داره توی چه شهری باشی. در کل بهتره قبل از ثبت نام از کسانی که قبلا این دوره را توی اموزشگاه مورد نظر شرکت کردند راهنمایی بگیری.
باسپاس
سلام و تشکر بابت زحماتتون.کتاب آموزش plc تالیف محمدرضاماهر انتشارات شرکت صابکو رو دیدین؟دو جلدی هست ولی بسیار کامل و روان توضیح داده روی اینترنت هم برای دانلود هست...
پاسخ:
بله دیدم. کتاب بسیار خوبی است. ولی مولف و ناشر از اینکه کتابشون توی فضای مجازی منتشر شدن راضی نیستند!

سلام.بسیار عالی

 

سلام
خیلی خیلی ممنون
سلام.خوبین.یه سوالی داشتم.میشه بهم بگین دوره های plc کدومشون از بقیه بهتر و پرکاربردتره؟اگه جواب و به ایمیلم بزنین خیلی ممنون میشم.
با تشکر

پاسخ:
باسلام
نظرات دیگر را بخوانید.
با سلام
واقعا وبلاگ پر باری دارید.
وبلاگ من در زمینه آموزش plc و لوگو هستش.
مایلم با شما تبادل لینک یا تبادل بنر داشته باشم.
از طریق وبسایت زیر بهم خبر بدید
http://plcman.vcp.ir

پاسخ:
باسلام
لینک شدید.
باسلام وخسته نباشید:
من میخامstep7 ورژن12 رو کار کنم اگه کسی با این ورژن کار کرده لطفا کمک کنه!
با تشکر
۰۸ مهر ۹۵ ، ۲۱:۳۹ رضا تنگستانی
آموزش نرم افزارهای plc و logo زیمنس در وبسایت http://plcman.vcp.ir
سلام من میخوام فصل 1تا4کتاب STEP S7 را به صورت پاور پوینت درست کنم اگه کسی داره به این شماره ارسال کنه لطف میکنید 09146542920
۰۴ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۵۰ احسان ناوبی
سلام 
سایت خیلی خوبی دارید امیدوارم همینطور با قدرت پیش برید 

بنده دانشجوی کارشناسی مهندسی برق گرایش قدرت، دانشگاه شیراز هستم و درسم خدا رو شکر خوبه(حمل به خودستایی نشه!!!) ولی احساس میکنم که درس خوندن داره منو از اون هدفی که واسه زندگیم دارم،دور میکنه(جو دانشگاه یه طوریه که هیچ فرقی با مدرسه نمیکنه هیچ فرقی!) دنباله اینم که در کنار دانشگاه، برم دنبال کارای فنی و در راستای همین امر کلاسهای برق صنعتی(فنی حرفه ای) شرکت کردم وعلاقه مندم دوره های plc  رو به صورت کاملا تخصصی(ینی از صفر تا صدش) هم بگذرانم.

میشه لطفا بگید که plc رو چطوری شروع کنم؟
(ممنون میشم اگه پاسخ بدید واقعا گیر کردم نمی دونم چکار کنم چون یه عده بهم گفتن ول کن همین قدرتو بچسب فعلن!  ولی من دوست دارم کنترل وقدرت رو باهم پیش ببرم ینی قدرتو بزارم واسه دانشگاه و کنترل رو بیرون از دانشگاه، میخوام از سطح مقدماتی شروع کنم و تا pcs7 , مانیتوریگ،HMI،..... ادامه بدم اگه یه توضیح مختصری هم راجع به پیش نیاز ها بدید ممنون میشم)
معذرت میخوام اگه طولانی شد.

 با آرزوی توفیق الهی  به شما دوست عزیز.

احسان نوابی    ;)
پاسخ:
درود
دوره های فنی حرفه ای خیلی خوبن. پیش نیاز خاصی نداره و توی همون دوره ها همه چیزو بهتون میگن. بعد از گذروندن دوره با یه کم کار کردن به صورت کارآموزی میتونید توی این زمینه تسلط نسبی پیدا کنید و به بازار کار وارد بشید.
موفق باشید
۰۵ شهریور ۹۷ ، ۱۱:۴۱ احسان نوابی
مرسی

 خیلی لطف کردید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه