تلکامپ - فرخ کریمی

تلکامپ : وب سایت تخصصی تکنولوژی برق، الکترونیک، کامپیوتر، هوش مصنوعی و علوم اعصاب

تلکامپ - فرخ کریمی

تلکامپ : وب سایت تخصصی تکنولوژی برق، الکترونیک، کامپیوتر، هوش مصنوعی و علوم اعصاب

تلکامپ - وب سایت تخصصی تکنولوژی برق

- زکات علم نشر آن است \
- لطفا برای استفاده بهتر از مطالب سایت از طبقه بندی موضوعی سمت راست و منوی بالای صفحه استفاده کنید \
- بهای استفاده از مطالب این سایت صلوات بر محمد و آل محمد (ص)



در سایت تلکامپ
در كل اينترنت
بایگانی

ابزار نظر سنجی

تقویم شمسی

کانال تلگرام تلکامپ

آخرین نظرات
جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۳۰ ق.ظ

تبدیل فایل متنی به اکسل

گاهی اوقات لازم است تا داده های موجود در یک فایل متنی را به فایل اکسل تبدیل کنیم تا قابل استفاده در نرم افزار هایی همچون MatLab و ابزارهایی همچون Weka و R باشد. در ادامه روش تبدیل یک فایل متنی text.txt به فایل اکسل excel.csv آموزش داده خواهد شد.

می خواهیم فایل متنی زیر را به فایل اکسل تبدیل کنیم.


از طریق منوی نرم افزار اقدام به باز کردن یک فایل کنید.

نوع داده را Text Files انتخاب کنید و فایل متنی مورد نظر را باز کنید.

سپس پنجره Text Import Wizard باز خواهد شد.

بر روی Next کلیک کرده و در صفحه بعدی کاراکتر جدا کننده ستون ها را انتخاب کنید.

در اینجا کاما یا Comma کاراکتر جدا کننده ستون ها می باشد.

تنیجه اعمال انجام شده رو می توانید در پنجره Data preview مشاهده کنید.

پس از انجام مراحل مورد نظر با کلیک بر روی Finish داده های شما در قالب فایل اکسل در خواهند آمد.





امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۴
تلکامپ - الکترونیک و کامپیوتر

تبدیل txt به csv

تبدیل فایل متنی به اکسل

نظرات (۴)

سلام من می خوام فایل متنی دیسکت بانک مثلا بانک ملی را در اکسل بصورتی که هر هد یا شمار حساب در سل.ل مجزا باشه ویرایش کنم و دوباره تبدیل به تکست کنم میشه راهنمایی کنید
پاسخ:
درود
باید سطرها و ستون های مختلف توی متن با کاما و ویرگول از همدیگه جداشده باشند و بعد فایل متنی توی اکسل ایمپورت بشه. بعد می تونید ویرایش و ذخیره کنید.
سلام خسته نباشید 

من یه بانگ شماره دارم به صورت فایل txt میخوام وارد برنامه اکسل کنم ولی وقتی وارد میشه متاسفانه 0 شماره ها پاک میشه و به جای ....0938 مینویسه....938 میشه کمکم کنید خیلی واجبه مدیونتون میشم
پاسخ:
درود
به اینجا برید:
yon.ir/aagBd

سلام من میخوام یک فایل تکست را به اکسل تبدیل کنم 

ولی در نوع داده ها فقط دوتا داده وجود دار د

(Text Documents(txt

All fils

هردو اینهارا انتخاب کردم کلی پنجره text import wizard باز نشد 

میشه بگید چه کار کنم ؟؟؟

 

سلام 

منم یه بانک شماره دارم اما نمیتونم به اکسل تبدیلش کنم لطفا کمکم کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه