تلکامپ - فرخ کریمی

تلکامپ : وب سایت تخصصی تکنولوژی برق، الکترونیک، کامپیوتر، هوش مصنوعی و علوم اعصاب

تلکامپ - فرخ کریمی

تلکامپ : وب سایت تخصصی تکنولوژی برق، الکترونیک، کامپیوتر، هوش مصنوعی و علوم اعصاب

تلکامپ - وب سایت تخصصی تکنولوژی برق

- زکات علم نشر آن است \
- لطفا برای استفاده بهتر از مطالب سایت از طبقه بندی موضوعی سمت راست و منوی بالای صفحه استفاده کنید \
- بهای استفاده از مطالب این سایت صلوات بر محمد و آل محمد (ص)



در سایت تلکامپ
در كل اينترنت
بایگانی

ابزار نظر سنجی

تقویم شمسی

کانال تلگرام تلکامپ

آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۳۱ ب.ظ

مشاوره اختصاصی کنکور ارشد برق

کنکور یکی از مهمترین مراحل در زندگی هر شخص به شمار می رود و کنکور کارشناسی ارشد نقطه عطف آن به حساب می آید. مشورت و استفاده از تجارب افرادی که در این مسیر موفق شدند نیز راهی برای رسیدن به موفقیت و تسریع روند رو به رشد به منظور دستیابی به بهترین نتیجه با کمترین اشتباه است. لطفا به ادامه مطلب بروید.

 

به منظور اطلاع از نحوه مشاوره اختصاصی و ارسال درخواست، از طریق پیام مستقیم به اکانت اینستاگرام زیر اقدام فرمایید:

 instagram.com/farrokhkarimi

نظرات (۳۵)

سلام
من ایمیل فرستادم
فقط میشه بفرمایید هزینه مشاوره به چه صورت هست؟ 
پاسخ:
باسلام
متعاقبا از طریق سامانه اعلام خواهد شد.
سلام آقای کریمی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.
اگه میشه یک مطلب هم در مورد گرایش های مختلف الکترونیک و معرفی کاملشون بزارید. عللخصوص گرایش " افزاره های میکرو و نانو الکترونیک"

من زیاد سایت ها رو گشتم اما همشون کپی و پیست همدیگه بودن!

ممنون از رهنمون های ارزشمند شما
پاسخ:
باسلام
شاید برای انتخاب رشته سال آینده یه پست بنویسم.
سلام.من چند روزه که مشخصات رو به سامانه sms کردم.هنوز جوابی برام نیومده.روندش همینطوره یعنی ؟
پاسخ:
باسلام
منتظر باشید، اطلاع رسانی خواهد شد.
سلام
هزینه مشاوره نوع دوم رو مشخص نکردید؟

پاسخ:
باسلام
ایمیلی که به شما ارسال شده است را پاسخ دهید.
اطلاعات تکیمیلی از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.
باسپاس
سلام آقای مهندس کد پیگیری رو امروز میل کردم خدمتتون به همراه توضیحات
پاسخ:
باسلام
بررسی شد. پاسخ سوالات و شماره تماس براتون ایمیل شد.
موفق باشید
باسپاس
با سلام
اطلاعات ارسال شد
پاسخ:
باسلام
اطلاعات بررسی و پاسخ ارسال شد.
باسپاس
با سلام
ضمن خسته نباشید و خدا قوت
در مشاوره فقط موارد فوق الذکر را بیان می فرمایید؟
منظورم این هست مثلا تحلیل آزمون(بیان یک سری نکات) هم انجام میشه در فرآیند مشاوره شما؟
پاسخ:
باسلام
بله انجام میشه. مواردی که گفتید جزو بند های 4 و 5 است.
سلام دوستان
من ترم یک کارشناسی از دانشکده باهنر شیراز هستم.
میخوام تو آزمون دوره ی تکمیلی (ارشد) شرکت کنم
میخوام تو یکی از ده دانشگاه برتر کشور قبول بشم
بنظر شما چکار کنم.؟؟
اصلا میشه؟؟
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۴:۴۷ محمدرضارضایی
با سلام. 
بنده دانشجوی ترم پنجم مهندسی پزشکی هستم. می خواستم بدونم الان برای شروع ارشد به صورت تخصصی زود یا نه؟
با تشکر از سایت بی نظیرتون.
پاسخ:
باسلام
زوده.
سلام من خیلی گیج شدم الان ترم 3 برقم و برای ارشد میخوام حتما ادامه بدم تو یه دانشگاه خوب
میخواستم ببینم الان باید چیکاد کنم؟
بفکر معدل باشم فقط یا در کنارش باید واس ارشدم بخونم؟
شما برای دانشجویی مثل منم برنامه ریزی میکنین یا فقط فارغ التحصیلا؟من نمیخوام پشت کنکور بمونم.
پاسخ:
درود
بله برنامه ریزی به صورت انعطاف پذیر و مدون با توجه به شرایط داوطلب معرفی میشه. نکات دیگه هم در حین مشاوره ذکر می شوند. در صورتی که به نکات گفته شده عمل کنید و عمکرد صحیحی داشته باشید نه تنها پشت کنکور نخواهید ماند بلکه در همان سال اول به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید.
بدرود
سلام دوباره ممنون بابت پاسخ گویی
فقط نگفتین من که ترم 3 هستم الان فرم و پر کنم برای مشاوره گرفتن ازتون یا زوده؟
پاسخ:
ترم سه کارشناسی پیوسته هستید یا ناپیوسته؟
ترم 3 کارشناسی هستم
یعنی تا لیسانس
واس ارشد تو فکرشم نمیدونم بایدچیکار کنم کی شروع کنم؟
پاسخ:
خوبه که از الان به فکر هستید. اگه بخواهید از الان هم می تونید مشاوره اختصاصی داشته باشید که درباره نحوه مطالعه دروس و موارد درسی دیگه است.
بازم سلام
من میخوام از پایه قوی باشم
و ابنکه برای ارشد به پیوسته یا رتبه ی عالی فکر میکنم.
فقط یه سوال برای کسی مثل من با توجه به واحدام برنامه ریزی میشه؟
قیمت برنامه حدودا چقدره؟
پاسخ:
این اخرین سوالی است که دراین باره در این پست پاسخ می دهم. فرصت بنده بسیار محدود است و از دوستانی که درخواست مشاوره اختصاصی می دهند تعداد محدودی را قبول می کنم. هزینه مشاوره 50 هزار تومان است که با توجه به هزینه هایی که موسسات مختلف اخذ می کنند و نکاتی که بنده به داوطلب ذکر می کنم بسیار ناچیز است. در ضمن این هزینه صرفا به دلیل صرف وقت و انرژی توسط بنده و ترغیب بیشتر داوطلب می باشد.
سلام خسته نباشید
من میخواستم یه برنامه برای ارشد خوندن داشته باشم فقط من ترم 4 هستم و میخوام معدلم کم نشه هم برای درس های دانشگاهیم بخونم هم برای ارشد
الان برای اینکار میتونم درخواست بدم برای برنامه؟ممکنه واس شما؟
ممنون میشم کمک کنین واقعاخیلی نیاز دارم
پاسخ:
درود
فرم رو پر کنید و در قسمت توضیحات "مازاد بر ظرفیت" رو ذکر کنید.
سلام خسته نباشید
میخاستم بدونم کسانی که کارشناسی ناپیوسته (گرایش الکترونیک )بودن و درس هایی را که نخوندن در ارشد همشا میخونن؟
با سلام 
واستون پیام دادم لطفا جوابم بدید 
باتشکر
سلام اقای کریمی..خسته نباشید..رتبه بنده توی گرایش کنترل 45 شده..میخواستم بدونم امکان قبولی در دانشگاه شریف و تهران برام وجود داره؟ممنون
پاسخ:
درود
مبارک باشه.
امکانش هست :)
اول تهران رو بزنید بعد شریف
سلام ممنون ازینکه پاسخ دادید..میشه دلیل اینکه فرمودید اول تهران رو بزنم بعد شریف بهم بگید؟ چون من پرس و جو کردم نظر خیلیا این بوده که انتخابم به ترتیب به صورت زیر باشه
شریف-تهران-خواجه نصیر-امیرکبیر
میشه نظرتونو (یکم مفصلD:)بهم بگید؟چون خیلی برام مهمه
پاسخ:
درود
کنترل تهران حرف اولو میزنه. درباره رده بندی و مزایا و معایب سه تا دانشگاه اول بحث طولانیه ترجیح میدم واردش نشم! شاید در آینده یه پست در این باره نوشتم.
سال 90 فارغ التحصیل شدم یکی دو سال پیش یکمی خوندم دوست دارم ادامه بدم لطفا بگید :1)اصلا ادامه تحصیل برای من درسته یا نه؟
2)چه جوری ادامه بدم در حالیکه روزی14 ساعت کار میکنم و متاهل هم هستم. منابع و برنامه واستراتژی مطالعه و...
ضمنا فقط روزانه فردوسی باید قبول بشم
پاسخ:
درود
پست های مشاوره برقی و منابع و مراجع رو بخونید.
۰۳ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۲۷ مصطفی طرلان
سلام من فرم پر کردم نمیدونم به دستتون رسید یا نه
میخام کنکور ارشد بدم
پاسخ:
درود
چک نکردم. بررسی می کنم
سپاس
سلام اقای کریمی خسته نباشید..
ببخشید بنده با رتبه 45 کنترل انتخاب رشتم به ترتیب شریف-تهران-امیرکبیر- بوده..به نظرتون کدوم دانشگاه قبول میشم؟؟
پاسخ:
درود
احتمال شریف وجود داره ولی اگر نشه تهران حتمیه.
سلام بهترین کتاب برای درس مدارهای الکترونیکی کدام است
سلام.من برای مشاوره درخواست دادم بهتون لطفا بررسی کنید.سپاسگذارم
سلام من الان ترم هشتم تازه میخوام واسه کنکور97 شروع کنم به خوندن وبه خاطر اینکه نسبت به بقیه درسا بیشتر رو  درسای کنترل خطی و ماشین تسلط دارم میخوام فقط همین دو درس رو با زبان بخونم به نظرتون میتونم نتیجه بگیرم؟
پاسخ:
درود
ریاضیات و مدار رو هم حتما باید مطالعه کنید.
سلام.استاد من میخوام ارشد کنترل بدم.آیا باید دروس یه واحدی که سه یا چهارتا هستن رو سفید بزاریم و نخونیم؟


پاسخ:
درود
این مسئله برای هر شخص متفاوته و باید با توجه به سطح و زمان تصمیم گرفته بشه. اما در حالت کلی اگه خوندن اون درس براتون خیلی سخته و پیش زمینه ای هم ندارید، بله.
با سلام , ببخشید برای کنکور 98 هم مشاوره اختصاصی میدین ؟
پاسخ:
درود
بله
با سلام 
ببخشید با رتبه 1050  مدار مجتمع شبانه علم وصنعت میشه قبول شد؟
پاسخ:
درود
هر سال تغییر میکنه و دقیق نمیشه گفت اما با این حال بعید میدونم.
تشکر , اگه میشه زمان شروع نام نویسی برای مشاوره رو هم بگین.
پاسخ:
درود
زمانش شروع شده
با سلام
مهندس کریمی بابت فضایی آموزشی و کمک آموزشی که ایجاد کردین جای تقدیر و قدردانی دارد.انشالله که امثال شما با این طرز فکر که علم و دانش و تحصیل را در گنجینه دل خود محفوظ نمی دارند و مختص همه عاشقان دانش میدانند فزونی یابد.
خواستم تشکر کنم بابت مشاوره های قبل و همین طور بعد از کنکور در موضاعات مختلف درسی و کاری...گرچه کنکور ارشد نتیجه نگرفتم اما از نکاتی که مطرح میشد ۵۰ درصد حرف های شما را عمل میکردم نتیجه دلخواهمو در کنکور ارشد امسال میگرفتم... ، میدانم که علاقه و هدف فرد خیلی مهم است برای کاری که انجام می دهد، اشتیاق به دست یافتن بود اما دریغ از پشتکار و پشتکار و پشتکار
از آشنایی دور را دور  با شما بی نهایت خوشحال بودم.انشالله به کسب جایگاه علمی درخشان تر و از لحاظ کاری موفقیت های بیشتر شما را شاهد باشیم.
مهندس کریمی بنده یک درخواست دارم راجب رشته الکترونیک دیجیتال اگر زمان اجاره می دهد یک متنی راجب این رشته ارائه بفرمایید.
سوال بعدی بنده اینه شما با اکثر نرم افزارها آشنایی کامل دارین زبان cو c++ و پایتون 
وبا تمام میکروکنتلرها و غیر... این رشته کلا برنامه نویسی است؟
 با توجه به اینکه تجربه در صنعت دارید فکر میکنم جواب سوالمو در متنی که در آینده اگر آماده میکنید بگیرم.ممنون ( مهندس کریمی انشا بنده تغییری کرده یا نه😊)
از زحمات شما تشکر میکنم.


پاسخ:
درود
خیلی ممنون. لطف دارید شما.
درباره الکترونیک دیجیتال که هرچی بگم کم گفتم چون یه دنیاست :) شاید فرصت نوشتن یه پست کامل در اینجا رو نداشته باشم ولی بعضی از کارهایی که انجام میدمو با توضیحات مختصر توی اینستاگرامم پست میکنم دوست داشتید میتونید اونارو ببینید و نظری داشتید همونجا مطرح کنید، تعامل میکنیم ;)
سپاس
سلام ببخشید من هفته پیش برای مشاوره فرم پر کردم میخواستم ببینم ظرفیت دارید هنوز و اگر دارید مشاوره  از کی شروع میشه  ؟ 
پاسخ:
درود
نحوه ارتباط رو براتون ایمیل کردم.
سلام ببخشید من هفته پیش برای مشاوره فرم پر کردم میخواستم ببینم ظرفیت دارید هنوز و اگر دارید مشاوره  از کی شروع میشه  ؟ 
سلام آقای دکتر
لطفا این یک سوال رو اگر امکانش هست جواب بدید 
من الان برا کنترل ارشد کتاب امین رضایی پوران پژوهش رو میخونم ولی در یک سایتی خوندم که طراحان سوال کنترل الان خیلی سخت میگیرن و با خوندن این کتاب و تسلط کامل نهایت 40 درصد میشه جواب داد
گفته شده بود که برای نتیجه لازم باید کتاب موریس مانو رو بخونیم
نظر شما رو خیلی دوست دارم بدونم
و اینکه اگر موریس مانو باید خونده بشه در کنارش کدوم منبع تستی رو بعنوان فقط حل تست و نه توصیحات پیشنهاد میکنید؟ 
لطفا از راهنمایی تون بی نصیب نذارید 
ممنون از شما
منتظر پاسخ شما هستم بزرگوار
پاسخ:
درود
اشتباه فرموده اند. اصلا موریس مانو برای مدار منطقی هست!
سلام
اخ اخ من تو پیام قبلی منظورم کتاب کنترل نورمن نایس بود
پاسخ:
آهان
حالا شد یه چیزی. کتاب نایس کتاب سنگینیه و خوندش زمان بره. اگه کسی بتونه در حین تحصیل اونو بررسی کنه عالیه و گرنه صرفا برای خوندن کنکور شاید راندمان خوبی نداشته باشه و همون کتب کنکوری نتیجه بهتری در بر داشته باشند. برای تست هم انتشارات های مختلف مجموعه تست های 4 گزینه ای آماده کردن که تفاوت های چندانی ندارن و تقریبا همشون خوبن.
سلام خدمت استاد بزرگوار
ببخشید یه سوال در رابطه با الکترونیک داشتم و خیلی ممنون میشم اگر جواب بدید
خیلی از اساتید و حتی خود حضرتعالی برای درس الکترونیک کتاب اسلام پناه رو پیشنهاد کردید درصورتیکه این کتاب در همون فصل اول که مربوط به دیود هست ثابت کرد که درس نامه ناقص و ضعیفی داره .. مثلا در رابطه با مدارهای دوبرابر کننده ولتاژ همه کتابها گفتن که در نیم سیکل دوم مقدار ولتاژ خازن c2 به مقدار نهایی یعنی منفی 2v میرسه .. درصورتیکه در کتاب رفرنس رضوی ثابت شده که دوبرابر نمیشه... در دو سیکل اول به منفی 3/2v میرسه و پس از گذشت سیکلهای زیاد به منفی 2v میل میکنه و نزدیک میشه و تنها کتاب کنکوری که این موضوع رو گفته کتاب دکتر اشرفیان و بهنام درستکار هست... البته تاکید میکنم این فقط یک مثال بود ... بنده اسلام پناه رو نقد نمیکنم فقط سوال دارم آیا با این توضیحاتی که داده شد هنوز میفرمایید کتاب اسلام پناه خوبه؟ من خیلی سردرگم هستم .. نظر شما در رابطه با کتاب بهنام درستکار چیه؟ من این کتاب رو خریدم ولی چون در هیچ سایتی پیشنهاد نشده بنابراین سمتش نمیرم ولی کمی ازش خوندم.. اولا توضیحاتش عالیه و جذاب و خسته کننده نیست ... ثانیا تمام تستهای کنکور ازاد سراسری و غیره رو داره بهمراه تستهای تالیفی ...
این کتاب رو شما خوندید آیا؟ اگر خوندید میشه در موردش توضیح بدید که چرا پیشنهاد نشده هیچ جا؟
من ببشتر سوالات و جوابهای شما رو خوندم 
ممنون که وقتتونو در اختیار کنکوری ها قرار میدید و با حوصله و دقت جواب میدید
اجرتون با خدا
پاسخ:
درود
متاسفانه برای الکترونیک هیچ کتاب کنکوریه مناسبی نیست. هر کدومشون یه نقصی دارن و برای مطالعه از روی کتاب چاره ای جز اینکه همینا مطالعه بشن و با زدن تست های بیشتر به تسلط برسید نیست.
سلام خدمت استاد بزرگوار
ببخشید یه سوال در رابطه با الکترونیک داشتم و خیلی ممنون میشم اگر جواب بدید
خیلی از اساتید و حتی خود حضرتعالی برای درس الکترونیک کتاب اسلام پناه رو پیشنهاد کردید درصورتیکه این کتاب در همون فصل اول که مربوط به دیود هست ثابت کرد که درس نامه ناقص و ضعیفی داره .. مثلا در رابطه با مدارهای دوبرابر کننده ولتاژ همه کتابها گفتن که در نیم سیکل دوم مقدار ولتاژ خازن c2 به مقدار نهایی یعنی منفی 2v میرسه .. درصورتیکه در کتاب رفرنس رضوی ثابت شده که دوبرابر نمیشه... در دو سیکل اول به منفی 3/2v میرسه و پس از گذشت سیکلهای زیاد به منفی 2v میل میکنه و نزدیک میشه و تنها کتاب کنکوری که این موضوع رو گفته کتاب دکتر اشرفیان و بهنام درستکار هست... البته تاکید میکنم این فقط یک مثال بود ... بنده اسلام پناه رو نقد نمیکنم فقط سوال دارم آیا با این توضیحاتی که داده شد هنوز میفرمایید کتاب اسلام پناه خوبه؟ من خیلی سردرگم هستم .. نظر شما در رابطه با کتاب بهنام درستکار چیه؟ من این کتاب رو خریدم ولی چون در هیچ سایتی پیشنهاد نشده بنابراین سمتش نمیرم ولی کمی ازش خوندم.. اولا توضیحاتش عالیه و جذاب و خسته کننده نیست ... ثانیا تمام تستهای کنکور ازاد سراسری و غیره رو داره بهمراه تستهای تالیفی ...
این کتاب رو شما خوندید آیا؟ اگر خوندید میشه در موردش توضیح بدید که چرا پیشنهاد نشده هیچ جا؟
من ببشتر سوالات و جوابهای شما رو خوندم 
ممنون که وقتتونو در اختیار کنکوری ها قرار میدید و با حوصله و دقت جواب میدید
اجرتون با خدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه