تلکامپ - فرخ کریمی

تلکامپ : وب سایت تخصصی تکنولوژی برق، الکترونیک، کامپیوتر، هوش مصنوعی و علوم اعصاب

تلکامپ - فرخ کریمی

تلکامپ : وب سایت تخصصی تکنولوژی برق، الکترونیک، کامپیوتر، هوش مصنوعی و علوم اعصاب

تلکامپ - وب سایت تخصصی تکنولوژی برق

- زکات علم نشر آن است \
- لطفا برای استفاده بهتر از مطالب سایت از طبقه بندی موضوعی سمت راست و منوی بالای صفحه استفاده کنید \
- بهای استفاده از مطالب این سایت صلوات بر محمد و آل محمد (ص)



در سایت تلکامپ
در كل اينترنت
بایگانی

ابزار نظر سنجی

تقویم شمسی

کانال تلگرام تلکامپ

آخرین نظرات

به نام خداوند بخشنده مهربان


تلکامپ : وب سایت تخصصی تکنولوژی برق، الکترونیک، کامپیوتر، هوش مصنوعی و علوم اعصاب

Telecomp : Technology of ELECtronic and COMPuter


برای استفاده بهتر از مطالب سایت از طبقه بندی موضوعی سمت راست و منوی بالای صفحه استفاده کنید

نظرات (۷)

۰۲ آذر ۹۲ ، ۲۳:۰۹ محمد رضا توکلی

سلام ممنون از ساییتتون خیلی عالیه

slm
it was so good
thanks for your try...
سلام وب خوب و پر محتوایی دارید
میشه باهم تبادل بنر و لینک انجام بدیم؟

سلام.
من برنامه کار و اموزش متلب برای از مدار مجتمع خطی رو دانلود کردم اما 32 بیت.اگه ممکنه 64 بیت هم بزارید واقعا لازم و واجبه من کنفرانس دارم
پاسخ:
باسلام
فایل ها بصورت اجرایی بوده و مشکلی ندارند.
با سلام
تشکر میکنم از مطلب بسیار خوب و آموزندتون
موفق باشید
۲۴ مهر ۹۵ ، ۱۵:۳۸ ویدیو مارکتینگ
سلام
از وبلاگ خوبتان تشکر می کنم امیدوارم همیشه در حال پیشرفت باشید
سلام و خسته نباشید بابت سایت خوبتان.
بنده ورودیِ جدید کارشناسی در رشته ی مهندسی برق هستم. راستش کمی استرس دارم برای کتاب‌هایی که باید تهیه کنم.
خواهش می‌کنم کتاب‌های مورد نیاز و خوب را معرفی کنید. واقعاً لازم دارم بدانم. متشکرم.
پاسخ:
درود
پست منابع و مراجع رو بخونید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه